اداره امور هیات علمی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۶/۹ | 
مدیر اداره امور هیات علمی
ماموریت‌ها و وظایف اداره امور هیات علمی :
- امور اداری مرتبط با ماموریت اعضای هیات علمی، موظف تحصیل، سرباز هیات علمی
- مدیریت پایگاه اطلاعاتی مرتبط با امور کارگزینی اعضای هیات علمی (حقوق و دستمزد و گواهی‌ها و موارد مشابه)
- صدور احکام اعضای هیات علمی براساس تصمیمات مراجع بالاتر و معاونت آموزشی (اصلاح و به‌روز رسانی)
- انجام امور اداری مرتبط با همکاران هیات علمی و کارورزان و انجام امور محاسباتی (بر اساس تصمیمات اعلامی مراجع ذی‌ربط)
- محاسبه حقوق و دستمزد، پرداخت حقوق و دستمزد اعضای هیات علمی
- محاسبه امور مرتبط با بازنشستگی، مزایای پایان کار، بازخرید مرخصی تابستانی مدیران عضو هیات علمی (پس از تائید مرجع ذی‌ربط)
- انجام امور مرتبط با کسورات قانونی اعضاء هیات علمی مانند بیمه و مالیات.
- انجام محاسبات و تهیه لیست پرداخت مازاد عملکرد و سایر حق‌الزحمه‌های اعضای هیات علمی
- انجام محاسبات و تهیه لیست پرداخت حق‌التدریس و سایر حق‌الزحمه‌های اساتید مدعو
- محاسبه حق‌الزحمه اساتید راهنما، مشاور و داور پایان‌نامه‌ها و رسالات دانشجویانی که پس از موعد مقرر قانونی جلسات دفاعیه آنها برگزار شده است به‌منظور تعیین جرایم تأخیر متعلقه
- انجام امور رفاهی اعضای هیات علمی مانند: وام، صدور گواهی کسر از حقوق، مسکن اساتید، صندوق امداد مسکن، مجتمع دماوند
- صدور گواهی‌های مختلف استخدامی برای اعضای هیات علمی

دفعات مشاهده: 787 بار | دفعات چاپ: 168 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار | 0 نظر